't Aftellen is begonnen!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Carmen Sanders - WaarBenJij.nu 't Aftellen is begonnen!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Carmen Sanders - WaarBenJij.nu

't Aftellen is begonnen!!

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

15 Maart 2015 | Nederland, Rotterdam

Jeehhh, het aftellen is begonnen! Omdat ik deze keer wat langer wegga, leek het me leuk om onderweg al wat foto's te laten zien aan jullie. Dus, ik heb deze stokoude site laten herleven. Dat was nog een uitdaging; blijkbaar heb ik vele updates gemist, en kon allerlei oude functies en informatie niet meer meegenomen worden. Oftewel, eigenlijk weer fris opnieuw beginnen ;-)

Doeg,

Carmen

• 16 Maart 2015 - 01:24

Esther :

Jeeeee bijna op avontuur! Zon, mooie natuur, lekker eten.......hoop dat je vaak foto's en belevenissen post! En briefjes verstopt, voor wanneer wij er zijn :-) x es

• 01 April 2015 - 13:56

Monique:

He Carmen,

Geniet van deze geweldige reis, ik ga je volgen.

• 07 April 2015 - 13:12

Melanie:

Hey Carmen,

Je zit nu waarschijnlijk al in het vliegtuig maar heel veel plezier, hou ons op de hoogte van je spannende ontdekkingen !!