impressie Java deel 4 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Carmen Sanders - WaarBenJij.nu impressie Java deel 4 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Carmen Sanders - WaarBenJij.nu

impressie Java deel 4

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

18 April 2015 | Nederland, Rotterdam

Ik ben nu in Yogjakarta. Ik zou 4 dagen blijven, maar er is hier zoveel te doen, dat ik nu 8 dagen blijf. Woensdag vlieg ik naar Bali. Ik ben benieuwd of ik ook verschillen ga zien tussen de eilanden. Java is me in ieder geval goed bevallen!

Oh, de regen is gestopt. Ga zo even eten halen......

  • 18 April 2015 - 19:00

    Suus:

    Heeeej!!!
    Wat leuk om met je belevenissen mee te lezen! Dank je wel nog voor je lieve berichtje op Ollies verjaardag, heel blij mee ;)
    Klinkt alsof het daar helemaal goedkomt. Geniet niet met mate maar met volle bakken, en veel plezier op Bali. Ik ben benieuwd naar je belevenissen daar. Kus, suus

  • 18 April 2015 - 22:10

    Esther :

    Hoi lief, lekker gegeten? Wat was het? Heerlijk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Komen er binnenkort ook plaatjes bij :-) Ik ben benieuwd wat je aan verschillen ziet tussen de eilanden. Hou ons op de hoogte! X es

  • 19 April 2015 - 16:34

    Ellen:

    Geweldig Carmen! Fantastisch dat je dat allemaal meemaakt. Tijdens het lezen van jouw verhaal probeer ik me voor te stellen hoe zo'n scene er dan uit moet hebben gezien. Heerlijk om zo even weg te dromen. Geniet vooral verder :D

  • 20 April 2015 - 21:42

    Minkemorks4@hotmail.com :

    He daar! Wat een leuke belevenissen! Het is echt meegenieten zo! Eet lekker en genietze van al die indrukken! Liefs Minke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Fijn, ik mag weer reizen! Deze keer een stukje van Azië ontdekken...

Actief sinds 25 Nov. 2008
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 3144

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 08 Mei 2015

Java en Bali

Landen bezocht: