foto's deel 2 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Carmen Sanders - WaarBenJij.nu foto's deel 2 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Carmen Sanders - WaarBenJij.nu

foto's deel 2

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

25 April 2015 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal,

Ik heb net wat nieuwe foto's op Picasa er bijgezet. Nog geen onderschrift, en niet netjes bewerkt, maar dan hebben jullie in ieder geval weer wat te kijken!

Ik ben nu nog in Padangbai, maar morgen vertrek ik voor een paar dagen naar Lombok. Als het weer net zo regent als vandaag zal ik weer eens wat verhalen schrijven. .

• 25 April 2015 - 14:45

Esjerienke:

Hoi lief, wow wat een mooie foto's! En hele leuke van jou ook! Die boot, doe mij die boot. En mam zegt over dat kindje met die helm, die hoef je niet in te pakken, die eten we hier wel op. Staat je goed zo'n pareo! Ga ze later nog even rustig bekijken op de laptop, maar die tempels....daar heb ik nu al zin in. Schrijf jij een reisbeschrijving voor ons :-)
    liefs moeder en dochter

• 28 April 2015 - 10:59

Kris:

Hey Carmen,

Wat een mooie verhalen en schitterende foto's!
    Blijf genieten!

Ben benieuwd naar je verdere verhalen!